prospor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya hocam bu dediğin olay bir yada 2 kere yapılır ama her tıklamaya robotmusun denmez
Hocam böyle diyim buyuk bir forum oldugu icin buyuk saldirilar arada boyle siklikla oluyor ve bazende goz yumak gerekiyor tam bilgim yok bu sadece benim fikrim cunku buyuk platformlarin herzaman buyuk dusmanlari oluyor dedigim gibi sadece bende sizij gibi fikrimi yaziyorum yanlis yazdiysamda k bakmayin