r10 giriş sorunu yaşayan var mı?
19
●187
- 26-10-2021, 00:28:46Aynı sorun bende de var ama az önce başladı. Bu konuya bile 4 5dk'da zor girdim, ilgilenen bir moderatör var mı?
- 26-10-2021, 00:29:28Ya yazma sonra herşeyi hakaret anlıyorsun. Kırılıyorum 👍😔eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 00:30:10Kırılma, büyüdükçe kırılmamayı öğrenirsin-olgunlaşırsın.MehmetAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle