Konu
r10 giriş sorunu yaşayan var mı?
26-10-2021, 00:30:10
#18
eQL
MehmetAds adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya yazma sonra herşeyi hakaret anlıyorsun. Kırılıyorum 👍😔
Kırılma, büyüdükçe kırılmamayı öğrenirsin-olgunlaşırsın.