Konu
r10 giriş sorunu yaşayan var mı?
26-10-2021, 00:29:28
#16
MehmetAds
eQL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O'nun farkındayız.
Ya yazma sonra herşeyi hakaret anlıyorsun. Kırılıyorum 👍😔