Kurumsal EPosta Hizmeti veren firma tavsiye eder misiniz...
Uzmanposta ile çalışıyordum. Sıkıntı yaşamaya başladım.
Kurumsal E-Posta Hizmeti Tavsiyesi
8
●177
- 13-03-2022, 15:01:03hocam biz de yandexten uzmanpostaya geçelim diyorduk ne sorun yaşadınız acaba?Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir müşterim var mail konusu çok önemli bizim için - 14-03-2022, 09:30:07Valla hocam hem pahalı hem sorun yaşadım.kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Godady kullanıyorum kurumsal mail için.
Sıfır sıkıntı - 14-03-2022, 11:13:29Kurumsal eposta dediğimiz html şeklinde yollanan eposta mı? Hani bu içinde tıklanabilir eposta oluyor. 🤔 Ben elastice mail denedim ama bir araştırılabilir. 🙂🤝
- 15-03-2022, 11:17:08hocam parası tamam da yaşadığınız sorunu da söyleseniz ona göre biz de tercih edelim ya da etmeyelim.Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle