kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biz de yandexten uzmanpostaya geçelim diyorduk ne sorun yaşadınız acaba?
bir müşterim var mail konusu çok önemli bizim için
Valla hocam hem pahalı hem sorun yaşadım.
Godady kullanıyorum kurumsal mail için.
Sıfır sıkıntı