• 23-10-2021, 21:19:57
    #1
    Merhaba herkese,

    Bi program var orada sadece copy paste ve bi tık yapacak, fakat macro recorder'i biliyorsunuz tüm bilgisayari işgal ediyor yani macroyu çalıştırınca daha klavye ve fareye dokunamıyoruz dokunursak işlem sorun oluyor o yüzden macroyu sadece bi programın içinde çalıştırmak istiyorum arka plana atıp farklı işlemler yapmak istiyorum böyle bi macro programı varmıdır acaba?
  • 23-10-2021, 21:21:05
    #2
    browser ise yardımcı olabilirim ama program için bilmiyorum
  • 23-10-2021, 21:21:14
    #3
    takip ben de merak ediyorum
  • 23-10-2021, 21:21:45
    #4
    mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    browser ise yardımcı olabilirim ama program için bilmiyorum
    yok hocam windows programı
  • 23-10-2021, 21:22:59
    #5
    vdsde çalışabilirsiniz belki
  • 23-10-2021, 21:24:20
    #6
    wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vdsde çalışabilirsiniz belki
    en kötü ihtimal bu hocam dedim belki böyle bi program felan vardır ondan sormak istedim yinede
  • 23-10-2021, 21:28:19
    #7
    autohotkeyi araştırın hocam
  • 23-10-2021, 21:42:46
    #8
    BilginMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    autohotkeyi araştırın hocam
    araştırdım hocam kendin yapıyorsun fakat olay şu yine arka plana alamıyoruz