Merhaba herkese,

Bi program var orada sadece copy paste ve bi tık yapacak, fakat macro recorder'i biliyorsunuz tüm bilgisayari işgal ediyor yani macroyu çalıştırınca daha klavye ve fareye dokunamıyoruz dokunursak işlem sorun oluyor o yüzden macroyu sadece bi programın içinde çalıştırmak istiyorum arka plana atıp farklı işlemler yapmak istiyorum böyle bi macro programı varmıdır acaba?