• 23-10-2021, 11:25:05
    #1
    ilk motor deneyimim olacak.
    hangisi olmalı?
  • 23-10-2021, 11:25:37
    #2
    250r olmalı bence hocam 125r çok düşük kalır. Tabii ki imkanlarla çok alakalı
  • 23-10-2021, 11:28:01
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk motor deneyimim olacak.
    hangisi olmalı?
    Hocam bende motorları çok seviyorum, durumum olsa 250R alırım ama şunu da biliyorum ki ilk deneyim için 250R fazla kaçar.
    Önce biraz kendinizi geliştirin (2-3 ay kadar), ardından 250R kullanabilirsiniz. Onun dışında o kadar uğraşamam/bekleyemem derseniz 125R alın, takılın biraz. Satın, üstüne biraz koyun 250R alın.
  • 23-10-2021, 11:31:44
    #4
    Hafif bir motorla -125 ile- başlamanız iyi olacaktır. Motosiklet devası bulunmayan bir aşk.
  • 23-10-2021, 11:35:30
    #5
    250 lik daha çok zevk verir ama tecrübesizseniz gücü sizi üzebilir.
  • 23-10-2021, 11:35:56
    #6
    bisiklet sürmeyi biliyorsan 250cc ile başlayabilirsin hocam
  • 23-10-2021, 11:46:51
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk motor deneyimim olacak.
    hangisi olmalı?
    Hayırlısı olsun diyelim 4 yıl 250r sürdüm önerim 250r ile başlaman olur 125r alırsan bir süre sonra sıkılacak ve pişman olacaksın.
    250r Seni bir süre tatmin eder rahatlığı gidişi yakıtı hepsi çok iyi sana bir tavsiye daha bütçen varsa 15 bin üstünde alma bindiğin sürede çok masraf edersin 20 bin bakımı gergi takımı değişimi falan oluyor.
    20,30 bin üstünde gergi otomatiği bozulabiliyor çok basit bir aparat ancak tamirciler fırsata çevirip çok paranı almaya çalışıyor.
    Sonuç olarak bakımlı bir 250r tadından yenmez.
    Son olarak alırken gidonlarına iyi bak elcik kısımları değişmi mi elciklerin üzerinde çizikleri var o çizikler silikse uzak dur çünkü km oynama yapabiliyorlar. Elcik silinmişse o motor 40 binin üstündedir.
  • 23-10-2021, 12:31:20
    #8
    125cc ilk motor için mantıklı ama bir süre sonra sıkılacaksın çünkü düz yolda giderken motorun günü sollamaya yetmiyor.
    250 alırsan senin için daha iyi olur zaten şu piyasada CBR 125R'lara, CBR 250R parası istiyorlar.