Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk motor deneyimim olacak.
hangisi olmalı?
Hayırlısı olsun diyelim 4 yıl 250r sürdüm önerim 250r ile başlaman olur 125r alırsan bir süre sonra sıkılacak ve pişman olacaksın.
250r Seni bir süre tatmin eder rahatlığı gidişi yakıtı hepsi çok iyi sana bir tavsiye daha bütçen varsa 15 bin üstünde alma bindiğin sürede çok masraf edersin 20 bin bakımı gergi takımı değişimi falan oluyor.
20,30 bin üstünde gergi otomatiği bozulabiliyor çok basit bir aparat ancak tamirciler fırsata çevirip çok paranı almaya çalışıyor.
Sonuç olarak bakımlı bir 250r tadından yenmez.
Son olarak alırken gidonlarına iyi bak elcik kısımları değişmi mi elciklerin üzerinde çizikleri var o çizikler silikse uzak dur çünkü km oynama yapabiliyorlar. Elcik silinmişse o motor 40 binin üstündedir.