• 22-10-2021, 10:54:51
    #1
    Merhaba

    hiç maça gitmedim hayatımda 28 yaşıma geldim ama bir kere en azından Fenerbahçe maçına gitmek istiyorum istanbuldayım ama hiç gitmedim.
    Pasolig muhabbetleri falan vardı.

    Şuan durum nedir maça gitmek istesem ne yapmam gerekiyor aşı var 2 tane
  • Kabul Edilen Cevap
    • Evet kardeşim passolig olması gerekiyor. Kartı beklemene gerek yok başvuru sonrasında maç günü stada gittiğinde geçici kart alıp giriş yapabiliyorsun .
  • 22-10-2021, 10:55:49
    #2
    Pasolig kartınız olması gerekir mutlaka hocam
  • 22-10-2021, 10:56:06
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Evet kardeşim passolig olması gerekiyor. Kartı beklemene gerek yok başvuru sonrasında maç günü stada gittiğinde geçici kart alıp giriş yapabiliyorsun .
  • 22-10-2021, 10:56:23
    #4
    Buradan karta başvuru yapacaksınız taraftarı olduğunuz takımın

    https://www.passolig.com.tr/

    Daha sonra üyelik açılınca bilet alabiliyor olacaksınız. Kartın size ulaşmasına gerek yok stadyum da passo gişeleri var tek geçimlik biletini alıp giriyorsun.
  • 22-10-2021, 10:57:17
    #5
    Passolig web sitesinden, passolig kartı çıkartıcaksınız hocam, sonra maç biletleri satışa çıktımı mobil uygulama ve ya web üzerinden satın alabilirsiniz, gişelerdeki makinaya size gelen bileti okutup maça gireceksiniz.
    Yanınızda çakmak ve ya kesici bir alet götürmeyin, bozuk parada bunlara dahil alıyorlar.
  • 22-10-2021, 10:57:36
    #6
    tearaway45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kardeşim passolig olması gerekiyor. Kartı beklemene gerek yok başvuru sonrasında maç günü stada gittiğinde geçici kart alıp giriş yapabiliyorsun .
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan karta başvuru yapacaksınız taraftarı olduğunuz takımın

    https://www.passolig.com.tr/

    Daha sonra üyelik açılınca bilet alabiliyor olacaksınız. Kartın size ulaşmasına gerek yok stadyum da passo gişeleri var tek geçimlik biletini alıp giriyorsun.
    hocam mobil uygulamaları vs yok mudur direkt QR kod ile geçiş gibi bir şey? Stada girişte sıra mı beklemek lazım bide bilet için
  • 22-10-2021, 10:58:13
    #7
    Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Passolig web sitesinden, passolig kartı çıkartıcaksınız hocam, sonra maç biletleri satışa çıktımı mobil uygulama ve ya web üzerinden satın alabilirsiniz, gişelerdeki makinaya size gelen bileti okutup maça gireceksiniz.
    Yanınızda çakmak ve ya kesici bir alet götürmeyin, bozuk parada bunlara dahil alıyorlar.
    mobil uygulamadan QR mı gösteriyoruz hocam bilet için
  • 22-10-2021, 10:58:41
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mobil uygulamaları vs yok mudur direkt QR kod ile geçiş gibi bir şey? Stada girişte sıra mı beklemek lazım bide bilet için
    QR ile giriş mevcut evet.

    Çok sıra olmuyor herkeste kart olduğundan
  • 22-10-2021, 10:59:28
    #9
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil uygulamadan QR mı gösteriyoruz hocam bilet için
    Merak etmeyin hocam sıra beklemiyorsunuz aldığınız yerin giriş yeri var herkes bir yerden girmiyor anlıyacağınız, bileti hangi tribünden aldıysanız oraya gidiyorsunuz mesela maratondan aldıysanız sizlere bileti aldığınızda mesela g-f-h giriş kısmı diyor gidiyorsunuz g-f-h giriş kısmına oradaki cihaza size gelen bileti okuturuyorsunuz bu kadar.