Evet kardeşim passolig olması gerekiyor. Kartı beklemene gerek yok başvuru sonrasında maç günü stada gittiğinde geçici kart alıp giriş yapabiliyorsun .
Buradan karta başvuru yapacaksınız taraftarı olduğunuz takımın
https://www.passolig.com.tr/
Daha sonra üyelik açılınca bilet alabiliyor olacaksınız. Kartın size ulaşmasına gerek yok stadyum da passo gişeleri var tek geçimlik biletini alıp giriyorsun.
hocam mobil uygulamaları vs yok mudur direkt QR kod ile geçiş gibi bir şey? Stada girişte sıra mı beklemek lazım bide bilet için