Merhaba

hiç maça gitmedim hayatımda 28 yaşıma geldim ama bir kere en azından Fenerbahçe maçına gitmek istiyorum istanbuldayım ama hiç gitmedim.
Pasolig muhabbetleri falan vardı.

Şuan durum nedir maça gitmek istesem ne yapmam gerekiyor aşı var 2 tane