• 20-10-2021, 11:35:47
    #19
    Mahallenizin muhtarına gidin o sizi yönlendirecektir.
    Geçmiş olsun. Allah kabul etsin adağınızı.
  • 20-10-2021, 11:53:20
    #20
    geçmiş olsun hocam
    ben kullanıyorum size de tavsiye ederim
    https://www.ihh.org.tr/yetim
  • 20-10-2021, 13:00:12
    #21
    adağınız bir çocuk sevindirmekle alakalı. kurumlara yardım yapın ama o ayrı diğeri ayrı.
  • 20-10-2021, 14:01:12
    #22
    Adağını Kes, yolda gördüğün; nerde bir mendil satan, simit satan, ayakabı boyayan, kağıt toplayan cocuk gorursen onlara ver. Hayrın kabul olsun insallah.
  • 20-10-2021, 14:07:51
    #23
    sokakta gezdiğinde kenarda dilencilik yapan insanlara para verebilirsin ya da su satan bir çocuğa para verebilirsin.
    kurumlara bağış yaparak yapabilirsin.
    adak adamıştım dediğinde bir hayvan adağını anladım durdum.
  • 20-10-2021, 15:42:14
    #24
    Çocuk sevindirmek dünyanın en kolay şeyi.. İstanbuldasın git çocuk parklarına ve çocukların bulabileceği yerlere bozuk para bırak.. Sokak çocuklarına yardım et.. yani bunu bulmakta nasıl zorlanabilirsin gerçekten anlamıyorum..
  • 20-10-2021, 16:44:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bağış sitelerinin nereye gittiği belli değil. Ufak bir maddi durumu az olanların olduğu semte gidin ve yardım edin maddi açıdan imkanınız varsa 2 - 3 çocuğa yardım edin hatta.
  • 20-10-2021, 16:47:11
    #26
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sokakta gezdiğinde kenarda dilencilik yapan insanlara para verebilirsin ya da su satan bir çocuğa para verebilirsin.
    kurumlara bağış yaparak yapabilirsin.
    adak adamıştım dediğinde bir hayvan adağını anladım durdum.
    şahsen ben dilencilik yapan hiçkimseye yardım etmem. eğer su satıyorsa birşey satıyorsa muzik çalıyorsa birşey yapıyorsa emeğinin hakkıyla kazanmaya çalışıyorsa başımın üstünde yeri vardır..

    not: eğer zorla dilendirilmiyorsa
  • 20-10-2021, 16:51:22
    #27
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen ben dilencilik yapan hiçkimseye yardım etmem. eğer su satıyorsa birşey satıyorsa muzik çalıyorsa birşey yapıyorsa emeğinin hakkıyla kazanmaya çalışıyorsa başımın üstünde yeri vardır..

    not: eğer zorla dilendirilmiyorsa
    iyiliğini yaparsın, gerisini düşünmezsin.
    dilencilik yapan insanlar için zengin olanlar var falan diyorlar. bağış yapmak yerine dilencilere veriyorum..
    fakat bunu dile getirmiyorum. durumu olmayan birine yardım eder bunun yerine. nasıl istiyorsa öyle yapar arkadaşımız