SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsen ben dilencilik yapan hiçkimseye yardım etmem. eğer su satıyorsa birşey satıyorsa muzik çalıyorsa birşey yapıyorsa emeğinin hakkıyla kazanmaya çalışıyorsa başımın üstünde yeri vardır..

not: eğer zorla dilendirilmiyorsa
iyiliğini yaparsın, gerisini düşünmezsin.
dilencilik yapan insanlar için zengin olanlar var falan diyorlar. bağış yapmak yerine dilencilere veriyorum..
fakat bunu dile getirmiyorum. durumu olmayan birine yardım eder bunun yerine. nasıl istiyorsa öyle yapar arkadaşımız