• 20-10-2021, 16:52:08
    #28
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyiliğini yaparsın, gerisini düşünmezsin.
    dilencilik yapan insanlar için zengin olanlar var falan diyorlar. bağış yapmak yerine dilencilere veriyorum..
    fakat bunu dile getirmiyorum. durumu olmayan birine yardım eder bunun yerine. nasıl istiyorsa öyle yapar arkadaşımız
    aynen öyle hocam. ama genelde çocuklar zorla dilendiriliyor onlara verdiğinizi paralarda dilendirenlere gidiyor.
  • 20-10-2021, 17:51:26
    #29
    Merhaba hocam,

    Öncelikle Allah kabul etsin, eğer düşünüyorsanız hala sizi anneme yönlendirebilirim, Adana'da annemin çevresinde çok fazla yetim, öksüz Irak'tan göçen Türkmen ve Arap çocuk var. Bunlara annem kurban kestirip, bizzat dağıtıyor. Düşünürseniz pm atabilirsiniz.
  • 20-10-2021, 17:52:50
    #30
    Herkese önerileri için teşekkürler. İlgili vakıflara ve özellikle yetim çocuklara bağış yapma kararı aldım. Vakit ayırıp önerilerde bulunduğunuz için teşekkürler.