Mahallenizin muhtarına gidin o sizi yönlendirecektir.
Geçmiş olsun. Allah kabul etsin adağınızı.
Adak adamıştım ama?
29
●837
- 20-10-2021, 11:53:20
- 20-10-2021, 13:00:12adağınız bir çocuk sevindirmekle alakalı. kurumlara yardım yapın ama o ayrı diğeri ayrı.
- 20-10-2021, 16:47:11Üyeliği durdurulduşahsen ben dilencilik yapan hiçkimseye yardım etmem. eğer su satıyorsa birşey satıyorsa muzik çalıyorsa birşey yapıyorsa emeğinin hakkıyla kazanmaya çalışıyorsa başımın üstünde yeri vardır..chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not: eğer zorla dilendirilmiyorsa - 20-10-2021, 16:51:22iyiliğini yaparsın, gerisini düşünmezsin.SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dilencilik yapan insanlar için zengin olanlar var falan diyorlar. bağış yapmak yerine dilencilere veriyorum..
fakat bunu dile getirmiyorum. durumu olmayan birine yardım eder bunun yerine. nasıl istiyorsa öyle yapar arkadaşımız