Askerlik... Şimdiki dönemde askerlik...
59
●1.304
- 15-10-2021, 11:57:08İşin o kısmı gideceğiniz yere göre değişir, kargo riskli. Gittiğiniz ilde bir tanıdığınız vasıtası ile içeri sokmak daha kolay. Çavuşlar ve asteğmenlerle iyi geçinin, yardımcı olabilirler.agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 11:59:00Senin gibiyim agresif bir yapıya sahibim alıştırıyorlar seni oraya merak etme zaten orada askerden başka kimseye agresiflik yapamazsın yaparsın ama askerliğini uzatırlar ceza verirler oyüzden komutanlara elinden geldiğince saygılı davran onlara agresif yapını hissettirme kendini askerlere de yani üst devrelerinede fazla ezdirme ama söylediklerini yap ne kadar gözlerine girersen o kadar çok el üstünde tutarlar bilmiyorum hala devrecilik var mı yok mu herkesle samimi olmaya bak askerde herkes bir birinin arkasından konuşur komutanın gözüne girmek için yalakalık yapan çoktur oyüzden askerde kimseye güvenme derim 1 sene boyunca askerde beraber olduğum insan bile bunu yaptı mahalleden arkadaşım benden 6 ay sonra aynı yere geldi onu şöför yaptırdım komutanlarla aram iyiydi sürekli sivil geziyordu o bile ogünden sonra selam vermedi oyüzden kimseye güvenme sadece kendine güven bilmiyorum dikkate alır mısın ama en dikkat etmen gereken hususlar bunlar onun haricinde her şeyin düzenli olduğu sürece kimse bir şey diyemez komutanların gözüne girdikten sonra askerlerle ortam yaptıktan sonra çok güzel şafak atarsın.agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 12:06:14Üyeliği durdurulduDikkate almaktan öte kopyalayıp notlarıma yapıştırdım bile.. teşekkürler hocam yaşadıklarını paylaştığın için..rootcause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 12:06:22Devrecilik yerini sıracılığa bıraktı ondada gocunmuyorsun acemi birliği zor geçer, ustaya gidince ilk 10-15 gün zorlar görev alırsan su gibi akar gider görev almaya bak, devrecilik nerdeyse hiçbir yerde kalmadı sadece işte mıntıkaya sen kalkarsın onlar kalkmaz başlarda sonrasına ise senin altın gelince sen kalkmazsın o kalkar bu düzen böyledir, efeliği unut diyenler var bence unutma ben dünyanın en kibar insanıydım orada ise orman kanunları geçiyordu 15-20 günde başka bir insana evrildim bu demek değil ki kavga et, hiç bir onur gurur orada 1 gün fazla geçirmene değmez hakkını yedirme ama kavga etme dilini tut sabır çekmeyi öğren bide klasik bir söz o.... punun s..şine komutanın gülüşüne aldanma arkadaşını sana ispikletip sonra neden arkadaşını sattın diye ceza alırsın
yanındaki adamlara güven cool olacam diye yanlız takılma arkadaş grubunu kur zaman su gibi geçer.
- 15-10-2021, 12:07:29Şimdiden hayırlı teskereler Allah yardım etsin.agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2021, 12:11:47Üyeliği durdurulduAllah razı olsun hocam 😊rootcause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanındaki adamlara güven cool olacam diye yanlız takılma arkadaş grubunu kur zaman su gibi geçer.