Devrecilik yerini sıracılığa bıraktı ondada gocunmuyorsun acemi birliği zor geçer, ustaya gidince ilk 10-15 gün zorlar görev alırsan su gibi akar gider görev almaya bak, devrecilik nerdeyse hiçbir yerde kalmadı sadece işte mıntıkaya sen kalkarsın onlar kalkmaz başlarda sonrasına ise senin altın gelince sen kalkmazsın o kalkar bu düzen böyledir, efeliği unut diyenler var bence unutma ben dünyanın en kibar insanıydım orada ise orman kanunları geçiyordu 15-20 günde başka bir insana evrildim bu demek değil ki kavga et, hiç bir onur gurur orada 1 gün fazla geçirmene değmez hakkını yedirme ama kavga etme dilini tut sabır çekmeyi öğren bide klasik bir söz o.... punun s..şine komutanın gülüşüne aldanma arkadaşını sana ispikletip sonra neden arkadaşını sattın diye ceza alırsın

yanındaki adamlara güven cool olacam diye yanlız takılma arkadaş grubunu kur zaman su gibi geçer.