Merhabalar herkese, askere gitmeme az kaldı artık..
Nasıl geçer bu askerlik? Geçer geçer öyle ya da böyle geçer dediginizi duyar gibiyim. Tek korkum yapım gereği asabi biriyim. Sabrım sınanır mı askerlikte? Az motive verin hocalar... Büyüklerim...
Bu devirde askerlik yapılır mı? Askerlik önceki gibi mi? Değişiklik var mı?
Telefon işi nasıl oluyor? İzin var mı yok mu?
Şöyle genel bir bilgi alsam size zahmet...
Senin gibiyim agresif bir yapıya sahibim alıştırıyorlar seni oraya merak etme zaten orada askerden başka kimseye agresiflik yapamazsın yaparsın ama askerliğini uzatırlar ceza verirler oyüzden komutanlara elinden geldiğince saygılı davran onlara agresif yapını hissettirme kendini askerlere de yani üst devrelerinede fazla ezdirme ama söylediklerini yap ne kadar gözlerine girersen o kadar çok el üstünde tutarlar bilmiyorum hala devrecilik var mı yok mu herkesle samimi olmaya bak askerde herkes bir birinin arkasından konuşur komutanın gözüne girmek için yalakalık yapan çoktur oyüzden askerde kimseye güvenme derim 1 sene boyunca askerde beraber olduğum insan bile bunu yaptı mahalleden arkadaşım benden 6 ay sonra aynı yere geldi onu şöför yaptırdım komutanlarla aram iyiydi sürekli sivil geziyordu o bile ogünden sonra selam vermedi oyüzden kimseye güvenme sadece kendine güven bilmiyorum dikkate alır mısın ama en dikkat etmen gereken hususlar bunlar onun haricinde her şeyin düzenli olduğu sürece kimse bir şey diyemez komutanların gözüne girdikten sonra askerlerle ortam yaptıktan sonra çok güzel şafak atarsın.