• 14-10-2021, 22:05:07
    #1
    Merhabalar arkadaşlar bugün 5. Günüm Corona da aşırı halsizlik, baş ağrısı bel ağrısı baş dönmesi var iştahım zaten hiç yok yediğim içtiğim şeylerin tadı tuzu yok ama zorla yiyorum. Aşı olmadım benim gibi sıkıntılı geçiren oldu mu? Ve neler yaptınız
  • 14-10-2021, 22:08:11
    #2
    Aşı olduk... Bu arada doktorunuza danışmanız daha doğru olur, ağır bir hastalık sonuçta
  • 14-10-2021, 22:09:06
    #3
    ilaç iç verdikleri.

    herkeste olur. grip olduğunda da, yemek yemez insan, normal yani saydıkların.
  • 14-10-2021, 22:09:07
    #4
    ben 2 doz aşı oldum. bugun 2. gunum hastalikta ve ayni durumdayim. halsizlik, bas agrisi, butun kemiklerim ayri ayri agriyor, ciddi bir burun akintisi.
  • 14-10-2021, 22:11:02
    #5
    Ben de 5. günümdeyim, tat koku kaybı dışında pek bir şeyim olmadı.

    Geçmiş olsun, Allah acil şifa versin.
  • 14-10-2021, 22:11:18
    #6
    Geçmiş olsun.. Bende aşırı baş ağrısı, baş dönmesi,, mide bulantısı, tat ve koku kaybı oldu. Hastalığım geçti fakat halen baş dönmesi var.
  • 14-10-2021, 22:12:06
    #7
    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Şikayetleriniz 5,6 ve 7. günlerde yüksek olabilir. Bol bol su tüketmeye çalışın. Doktorunuza danışarak vitamin takviyeli serum (şikayetlerinizi azaltır) ve kan sulandırıcı kullanın.
  • 14-10-2021, 22:15:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benim birebir yaşadığım belirtileri tarif etmişsiniz. Bende aşı olmadım ve 8 gün yatağa düştüm. Baş ağrısından sonra bende eklem ve kas ağrıları başlamıştı. İştah resmen bitmişti. 88 kilodan 82 kiloya düşmüştüm. Günde 8 tane yutun diye verdikleri hap'ı sadece 2 gün kullandım. Kimse tavsiye etmiyor bu hapı. 10 gün olmadan iyileşme olmadı bende. Şimdi ise iyileştim ama hala öksürük devam ediyor. 1 yıldır kan sulandırıcı niyetine hergün 1 bebe asprini içiyordum. Onun yararını gördüm sanırım.
  • 14-10-2021, 22:16:42
    #9
    ben entübeye kadar gittim,son anda direkten döndük,hemde hastalık 4-5 hünde inanılmaz hızlı ilerledi,,o yüzden hiç düşünmeden aşı olun bu işin şakası yok