Konu
Benim gibi olan oldu mu? (KORONA)
14-10-2021, 22:05:07
#1
deli_efo
Merhabalar arkadaşlar bugün 5. Günüm Corona da aşırı halsizlik, baş ağrısı bel ağrısı baş dönmesi var iştahım zaten hiç yok yediğim içtiğim şeylerin tadı tuzu yok ama zorla yiyorum. Aşı olmadım benim gibi sıkıntılı geçiren oldu mu? Ve neler yaptınız