Konu
Benim gibi olan oldu mu? (KORONA)
14-10-2021, 22:16:42
#9
persius35
ben entübeye kadar gittim,son anda direkten döndük,hemde hastalık 4-5 hünde inanılmaz hızlı ilerledi,,o yüzden hiç düşünmeden aşı olun bu işin şakası yok