Benim gibi olan oldu mu? (KORONA)
13
●206
- 14-10-2021, 22:11:18Geçmiş olsun.. Bende aşırı baş ağrısı, baş dönmesi,, mide bulantısı, tat ve koku kaybı oldu. Hastalığım geçti fakat halen baş dönmesi var.
- 14-10-2021, 22:15:47Üyeliği durdurulduBenim birebir yaşadığım belirtileri tarif etmişsiniz. Bende aşı olmadım ve 8 gün yatağa düştüm. Baş ağrısından sonra bende eklem ve kas ağrıları başlamıştı. İştah resmen bitmişti. 88 kilodan 82 kiloya düşmüştüm. Günde 8 tane yutun diye verdikleri hap'ı sadece 2 gün kullandım. Kimse tavsiye etmiyor bu hapı. 10 gün olmadan iyileşme olmadı bende. Şimdi ise iyileştim ama hala öksürük devam ediyor. 1 yıldır kan sulandırıcı niyetine hergün 1 bebe asprini içiyordum. Onun yararını gördüm sanırım.