Selamlar
Çok görmeye başladım bu siteleri. Nasıl adsense alabiliyorlar taktik verecek olan var mı? Şöyle mi yapılıyor yoksa; legal içerik ekliyorlar onaya gönderiyorlar. Onaydan sonra illegale dönüyorlar. Eğer böyle oluyorsa adsensee telif gitmiyor mu?
Apk siteleri nasıl adsense alabiliyor?
9
●272
- 14-10-2021, 21:23:53herhangi bir şey yapmadan art arda başvurup alan arkadaşlarım var dediğiniz gibi bir şey olduğunu düşünmüyorum.
- 14-10-2021, 21:25:02illegal değil hocam genelde google playden çekiyoruz bir çok site onay alıyor kazanç oranları uğraştığınız sürece de yüksek olur hitlendirme vs çalışmaları çok önemli içerik girmekten çok hatta bu dediklerim önemli
- 14-10-2021, 21:27:06İllegal bir durum yok hocam. Google playe yönlendiriyor çoğu site ama alamadığın durumlar da oluyor.
Örnek: ben
3 defa başvurdum üçünde de red aldı mesela.
- 14-10-2021, 21:29:26maalesef bende red aldım oyüzden yabancı reklam ağlarını kullanıyorum.PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2021, 21:29:58Link kısaltma yapmazsanız, +18, illegal içerik yayınlamazsanız, direkt Google Play yönlendirirseniz sorun olmaz
- 14-10-2021, 21:30:29Hangisini kullanıyorsun hocam? Ben adsterra eklemiştim ama sağolsun hiç birşey vermiyor. Admatic ekledim şimdi. Hangisi uygun hangisi değil kesitremedim.arda3663 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2021, 21:31:24adcash denedim o baya sıkıntı çıkardı sürekli reklama atıyordu, tekrar popcente geri döndüm.PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2021, 21:36:05Hocam ben sürekli mod apk paylaşıyordum, hiç direkt olarak google'dan da çekip ona yönlendirme de yapmadım.depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli red yedim adsense'ten, sitemde telifli içeriği barındırmadığımı, kullanıcıların içerikleri girdiğini resim ve apk dosyalarının sitemde barınmadığını ingilizce olarak yazıp yazıp 5-6 kere başvurdum.
Sonunda da aldım
Hiç dert etmeye gerek yok yani, gpdr, kullanıcı gizlilik sözleşmesi, sorumluluk reddi felan girerseniz, Onay alma işlemi yüzde 99 daha rahat oluyor
3 defa başvurdum üçünde de red aldı mesela.
Hiç dert etmeye gerek yok yani, gpdr, kullanıcı gizlilik sözleşmesi, sorumluluk reddi felan girerseniz, Onay alma işlemi yüzde 99 daha rahat oluyor