PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangisini kullanıyorsun hocam? Ben adsterra eklemiştim ama sağolsun hiç birşey vermiyor. Admatic ekledim şimdi. Hangisi uygun hangisi değil kesitremedim.
adcash denedim o baya sıkıntı çıkardı sürekli reklama atıyordu, tekrar popcente geri döndüm.