arda3663 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef bende red aldım oyüzden yabancı reklam ağlarını kullanıyorum.
Hangisini kullanıyorsun hocam? Ben adsterra eklemiştim ama sağolsun hiç birşey vermiyor. Admatic ekledim şimdi. Hangisi uygun hangisi değil kesitremedim.