• 14-10-2021, 19:55:50
    #10
    Platin üye
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı sorunu erken inside programına katıldığımda bende yaşamıştım. Benim cihazımda 8 gb ram'e sahip ve hafif kasmalar vardı. Siz wi 11 yayınlandıktan sonra mı geçiş yaptınız? Yoksa beta programındayken mi yüklemiştiniz?
    Birkaç gün önce hocam. Bende normal kullanımda kasma yoktu. Oyun oynarken Ram kalmadığı için oyuna oyun kasıyordu
    Ama yine de bi yavaşlık var gibi hissettiriyor bir klasörü falan açarken
  • 14-10-2021, 20:51:44
    #11
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    i7-4700HQ 2.40 Ghz 8 çekirdek işlemcili ve 16 gb remli bilgisayarıma yetersiz dedi. Farklı yöntemlerle yüklenebilir mi acaba?
    Teknoloji sitelerinden veya Microsoft'un sitesinden iso olarak indirip kurabilirsiniz. Benim de sistemim yetersizdi ancak sorunsuz kurdum.
  • 14-10-2021, 21:27:52
    #12
    İlk çıkar çıkmaz insider beta olarak yükledim su ana kadar kullanıyorum tek sorunum klasör tıklarken acma hızı yavaş geldi onun haricinde hiç bir sorun yaşamadım M2 ssd olduğu halde

    Wsl ile beraber 2 işletim sistemini kullaniyorum gayet akıcı

    Tpm modülü şart olmadan olur ama ilerleyen zamanlarda bazı oyun ve uygulamalar o modülü şart koşacaklar bilginiz olsun
  • 14-10-2021, 23:10:11
    #13
    Yaklaşık 15 gündür kullanıyorum gayet güzel tavsiye ederim
  • 15-10-2021, 03:17:02
    #14
    Lelo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknoloji sitelerinden veya Microsoft'un sitesinden iso olarak indirip kurabilirsiniz. Benim de sistemim yetersizdi ancak sorunsuz kurdum.
    USB ile sıfırdan mı kurdunuz? ISO indirip Win10'da açtım, yine yetersiz dedi
  • 15-10-2021, 08:03:25
    #15
    ent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    USB ile sıfırdan mı kurdunuz? ISO indirip Win10'da açtım, yine yetersiz dedi
    Evet, USB ile sıfırdan kurdum.