İlk çıkar çıkmaz insider beta olarak yükledim su ana kadar kullanıyorum tek sorunum klasör tıklarken acma hızı yavaş geldi onun haricinde hiç bir sorun yaşamadım M2 ssd olduğu halde

Wsl ile beraber 2 işletim sistemini kullaniyorum gayet akıcı

Tpm modülü şart olmadan olur ama ilerleyen zamanlarda bazı oyun ve uygulamalar o modülü şart koşacaklar bilginiz olsun