Hocam aynı sorunu erken inside programına katıldığımda bende yaşamıştım. Benim cihazımda 8 gb ram'e sahip ve hafif kasmalar vardı. Siz wi 11 yayınlandıktan sonra mı geçiş yaptınız? Yoksa beta programındayken mi yüklemiştiniz?
Birkaç gün önce hocam. Bende normal kullanımda kasma yoktu. Oyun oynarken Ram kalmadığı için oyuna oyun kasıyordu
Ama yine de bi yavaşlık var gibi hissettiriyor bir klasörü falan açarken