• 13-10-2021, 12:38:09
    #1
    Fotoğraf makinası almayı düşünüyorum. Hem video video çekimi hem fotoğraf çekimi için kullanacağım. Lens ile birlikte öneriniz var mı?
  • 13-10-2021, 12:38:48
    #2
    Genellikle nasıl çekimlerde kullanacaksın, bütçe nedir?
  • 13-10-2021, 12:43:38
    #3
    video ağırlıklı kullanacaksanız aynasız, fotoğraf ağırlıklı kullanacaksanız f/p açısından DSLR tavsiye ederim. lens konusu ise tamamen nasıl çekimler yapacağınıza bağlı. ben genelde zoom özelliği olmayan tek mm'ye sahip lensleri seviyorum 35mm 50mm gibi. daha keskin görüntü sağlıyorlar
  • 13-10-2021, 12:44:57
    #4
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle nasıl çekimlerde kullanacaksın, bütçe nedir?
    Fiyatlar sürekli yükseldiği için alıyım dursun istiyorum. Şuan bir planım yok ama ürün video ve fotoğraf çekimi, youtube için video çekimi gibi alanlarda kullanabilirim.
    Bütçe max 15 bin
  • 13-10-2021, 12:47:22
    #5
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video ağırlıklı kullanacaksanız aynasız, fotoğraf ağırlıklı kullanacaksanız f/p açısından DSLR tavsiye ederim. lens konusu ise tamamen nasıl çekimler yapacağınıza bağlı. ben genelde zoom özelliği olmayan tek mm'ye sahip lensleri seviyorum 35mm 50mm gibi. daha keskin görüntü sağlıyorlar
    Marka olarak hocam
  • 13-10-2021, 12:49:56
    #6
    arla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka olarak hocam
    fotoğraf işinde zaten piyasayı domine eden belli başlı markalar var onlardan şaşmayın ikinci elde satarken de sorun yaşamamış olursunuz. canon, nikon, sony, olympus, fuji film, leica(bütçe yüksekse) gibi gibi
  • 13-10-2021, 12:51:07
    #7
    Fujifilm xt4 al yapabileceğin en iyi yatırım
  • 13-10-2021, 12:52:12
    #8
    Canon tek geçerim ama fujifilm de biraz iddialı duruyor
  • 13-10-2021, 12:53:34
    #9
    arla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka olarak hocam
    Sony Aynasız makinelerine bakabilirsiniz. a6500 serisi ve üstünü de alabilirsiniz. Hem 4k özelliğiyle hem de cihazın kendi stabilizer özelliğiyle de el çekimlerini rahat yapabilirsiniz ama a6500'ü hem batarya kapasitesi hem de LCD ekran dan dolayı bir tık önermiyorum. a6600 de hem batarya kapasitesi yüksek hem de FPS değişikliklerinde LCD karartması yapmaz. a6500 de HD 100-120fps ayarlarına geçtiğiniz de LCD ekranın parlaklığı düşer.

    Fuji xt-4 önerirdim ama hiç haz aldığım bir makine değil, gerek tuş kombinasyonu gerek iç menüleri vs pek hoş değil. Sony kullandığım için sony diyorum ben