arla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka olarak hocam
Sony Aynasız makinelerine bakabilirsiniz. a6500 serisi ve üstünü de alabilirsiniz. Hem 4k özelliğiyle hem de cihazın kendi stabilizer özelliğiyle de el çekimlerini rahat yapabilirsiniz ama a6500'ü hem batarya kapasitesi hem de LCD ekran dan dolayı bir tık önermiyorum. a6600 de hem batarya kapasitesi yüksek hem de FPS değişikliklerinde LCD karartması yapmaz. a6500 de HD 100-120fps ayarlarına geçtiğiniz de LCD ekranın parlaklığı düşer.

Fuji xt-4 önerirdim ama hiç haz aldığım bir makine değil, gerek tuş kombinasyonu gerek iç menüleri vs pek hoş değil. Sony kullandığım için sony diyorum ben