• 13-10-2021, 12:59:26
    #10
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fujifilm xt4 al yapabileceğin en iyi yatırım
    Fuji xt-4'ün pazarı o kadarda iyi değil alımı iyi olabilir ama 2. el piyasası berbat ötesi çok tanıdığım var fujiye bir hevesle geçip satmak isteyen ve zar zor ondan bundan aracı bula bula satanlar var
  • 13-10-2021, 13:02:38
    #11
    cebrailsanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fuji xt-4'ün pazarı o kadarda iyi değil alımı iyi olabilir ama 2. el piyasası berbat ötesi çok tanıdığım var fujiye bir hevesle geçip satmak isteyen ve zar zor ondan bundan aracı bula bula satanlar var
    10 yıldır fujifilm kullanıyorum, ek olarak Canon, Sony, Olympos kullanmaya da 2'ncil 3'ncül makineler lazım olduğunda devam ediyorum. XT serisinin hemen hemen her ürününü kullandım, GFX serilerine çıkabilecek bütçe yoksa şu an için en iyi cihaz bence XT4.

    Ben al-satçı değilim, yeni cihaz alırken eskisini de tutarım bakımını yapar uzun yıllar kullanırım, 50-60 sene sonra da çoluğuma çocuğuma kalsın modundayım O nedenle maddi olarak yatırım değil kastım, makine canavar. Serinin en iyisi, karışık geliyor olabilir yeni başlayanlar için ama alıştıktan sonra başka makine kullanmak ölüm geliyor insana. Özellikle xt4'ün fotoğraftan ziyade video yönü çok ama çok kuvvetli.