MOOV Araba kiralama kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MOOV Araba kiralama kullanan var mı?
5
●
109
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
MOOV Araba kiralama kullanan var mı?
12-10-2021, 10:59:11
#1
TORA
MOOV araç kiralama kullananlar varsa memnuniyet durumlarını yazabilirler
%15 İndirim
kodlarımız mevcuttur. Kendi hesabınızda istediğiniz kadar kullanabilirsiniz. Ücreti 10₺'dir.
12-10-2021, 11:02:50
#2
mreucan
Ben kullanıyorum hocam. Gayette memnunum.
12-10-2021, 11:05:55
#3
Dogukann
Mesajım bulunsun.
12-10-2021, 11:16:32
#4
Han36
Çok fazla kullanıyordum 80-100 kiralama yapmışımdır daha önce ancak kaza yapmadğım araçtan sanki ben yapmışım gibi gösterip 5600 TL faturayı gönderip avukatlarına sürekli arattırıp zorla ödettirirince bıraktım
12-10-2021, 11:32:33
#5
yaziliman
Günlük kiralamada geçerli mi?
12-10-2021, 11:34:19
#6
TORA
yaziliman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günlük kiralamada geçerli mi?
evet
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler