Çok fazla kullanıyordum 80-100 kiralama yapmışımdır daha önce ancak kaza yapmadğım araçtan sanki ben yapmışım gibi gösterip 5600 TL faturayı gönderip avukatlarına sürekli arattırıp zorla ödettirirince bıraktım