• 11-10-2021, 21:37:54
    #1
    Önceden herkes Instagram user alıyordu neden kimse şimdi almıyor.
  • 11-10-2021, 21:38:30
    #2
    Site maliyetleri çok yüksek ve sağlam proxy bulunmuyor.
  • 11-10-2021, 21:39:31
    #3
    Yanar Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site maliyetleri çok yüksek ve sağlam proxy bulunmuyor.
    Siz projelik hesap alıyormusunuz?
  • 11-10-2021, 21:41:04
    #4
    Orjmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz projelik hesap alıyormusunuz?
    Evet alım- satım işlemleri yapıyoruz.
  • 11-10-2021, 21:44:41
    #5
    26 günde nasıl bu kanıya vardınız?
  • 11-10-2021, 21:46:02
    #6
    Platin üye
    Ben Kasım yapmak için alıyordum artık satmak için yazan olmadığı için bıraktım. Onlarda haklı ayda 1 10 hesap alan kişi ne katsın onlara...
  • 11-10-2021, 21:48:52
    #7
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 günde nasıl bu kanıya vardınız?
    26 gün değil 3-4 aydır diyebiliriz
  • 11-10-2021, 22:43:17
    #8
    Platin üye
    proxy ile açıldığı icin hesapların kalite puanları düsük oluyor insanlar verim alamadığı icin almıyordur hocam
  • 11-10-2021, 22:44:30
    #9
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    proxy ile açıldığı icin hesapların kalite puanları düsük oluyor insanlar verim alamadığı icin almıyordur hocam
    Proxy ile acmayanlar vardır belki benim gibi