Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
proxy ile açıldığı icin hesapların kalite puanları düsük oluyor insanlar verim alamadığı icin almıyordur hocam
Proxy ile acmayanlar vardır belki benim gibi