Amerikadan arkadaşım iphone getirse ?
11
●168
- 10-10-2021, 20:51:16iphone 5in ilk çıktığı sene benimde arkadaşım gelirken hem kendine hem bana yanında getirmişti. Pasaport aradım durdum sonra pasaporta gerek olmadıgını öğrenmiştim 50 TL ye ozamanın parası KKTC gidiş dönüş bilet almıştım havaalanında bi kahve içip geri dönmüştüm. Cuzi bir miktar ile telefonu kaydettirmiştim giriş çıkış belgesi ile şimdi arkadaşlarında dediği gibi 2000 küsür harç ödemen gerekiyor. Hem garantin olmuyor hemde getirttiğin paranın üstüne ekleyince aynı hesaba geliyor.
- 10-10-2021, 20:55:24Bir bilgi eksikliğiniz olmuş olabilir hocam, ben geçen ay İranda idim cococola nın bile replikası var orijinal cocacola ülkede diğer bütün Avrupa ve ABD markaları gibi bulunmuyor. Bence bu konuyu farklı kaynaklardan tekrar araştırınsukur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle