• 10-10-2021, 20:51:16
    #10
    iphone 5’in ilk çıktığı sene benimde arkadaşım gelirken hem kendine hem bana yanında getirmişti. Pasaport aradım durdum sonra pasaporta gerek olmadıgını öğrenmiştim 50 TL ye ozamanın parası KKTC gidiş dönüş bilet almıştım havaalanında bi kahve içip geri dönmüştüm. Cuzi bir miktar ile telefonu kaydettirmiştim giriş çıkış belgesi ile şimdi arkadaşlarında dediği gibi 2000 küsür harç ödemen gerekiyor. Hem garantin olmuyor hemde getirttiğin paranın üstüne ekleyince aynı hesaba geliyor.
  • 10-10-2021, 20:55:24
    #11
    sukur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yol masrafı 750tl civarında tutuyor. msi gf65 6bintl civarı. mağazalarla iletişime de geçtim
    Bir bilgi eksikliğiniz olmuş olabilir hocam, ben geçen ay İran’da idim cococola nın bile replikası var orijinal cocacola ülkede diğer bütün Avrupa ve ABD markaları gibi bulunmuyor. Bence bu konuyu farklı kaynaklardan tekrar araştırın
  • 10-10-2021, 21:02:41
    #12
    Bilgim olmadığı için yazıyorum İMEİ atsak ne olur veya GEVEY taksan ne olur?