iphone 5’in ilk çıktığı sene benimde arkadaşım gelirken hem kendine hem bana yanında getirmişti. Pasaport aradım durdum sonra pasaporta gerek olmadıgını öğrenmiştim 50 TL ye ozamanın parası KKTC gidiş dönüş bilet almıştım havaalanında bi kahve içip geri dönmüştüm. Cuzi bir miktar ile telefonu kaydettirmiştim giriş çıkış belgesi ile şimdi arkadaşlarında dediği gibi 2000 küsür harç ödemen gerekiyor. Hem garantin olmuyor hemde getirttiğin paranın üstüne ekleyince aynı hesaba geliyor.