• 07-10-2021, 18:53:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar ofis sözleşme öncesi, mal sahibiyle anlaşmalı çıkış yapıldı yeni kiracı bulundu ( dostumuz) bizde başka ofise geçiş sağladık
    Bu durumda depozito yu almamız gerekiyor değil mi? Yani mal sahibi ile konuşarak çıkıldı eski ofisten.
  • 07-10-2021, 18:54:31
    #2
    evet depozitonun size ödenmesi gerek. şayet bir zarar yoksa.
  • 07-10-2021, 18:54:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet depozitonun size ödenmesi gerek. şayet bir zarar yoksa.
    Zarar yoktuk, sorunsuz hocam