Selamlar ofis sözleşme öncesi, mal sahibiyle anlaşmalı çıkış yapıldı yeni kiracı bulundu ( dostumuz) bizde başka ofise geçiş sağladık
Bu durumda depozito yu almamız gerekiyor değil mi? Yani mal sahibi ile konuşarak çıkıldı eski ofisten.
Kira sözleşmesi hakkında soru
2
●62
- 07-10-2021, 18:54:57Üyeliği durdurulduZarar yoktuk, sorunsuz hocamxAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle