Selamlar ofis sözleşme öncesi, mal sahibiyle anlaşmalı çıkış yapıldı yeni kiracı bulundu ( dostumuz) bizde başka ofise geçiş sağladık
Bu durumda depozito yu almamız gerekiyor değil mi? Yani mal sahibi ile konuşarak çıkıldı eski ofisten.