• 06-10-2021, 16:54:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Elimde çok zamandır güncellenmeyen bir cihaz var. Tekrar kullanmak istiyorum ama güncellemeyi beceremedim. Görünürde güncelleme çıkmıyor. Nasıl yapılır acaba nereden indirebilir ve yükleyebilirim. Sıra ile yükseltmem gerekiyor sanırım versiyonları.

  • 06-10-2021, 16:55:27
    #2
    Sıra sıra yapmanız gerekiyor hiçbir şey bilmiyorsanız, apple destek ekibi var, canlı olarak bağlanabiliyorsunuz. Arama ve mesajlaşma özellikleri var. Çok detaylı ilgileniyorlar yazarsanız yardımcı olurlar veya ararsanız.
  • 06-10-2021, 18:06:14
    #3
    Hocam görünürde güncelleme çıkmıyorsa zaten cihazınız desteklenen son güncellemeyi almış demektir. Yılı kaçtı acaba? Birde gurbuzemre hocamın dediği gibi apple’ı ararsanız detaylı ilgilenip yardımcı da olurlar
  • 06-10-2021, 18:14:17
    #4
    gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıra sıra yapmanız gerekiyor hiçbir şey bilmiyorsanız, apple destek ekibi var, canlı olarak bağlanabiliyorsunuz. Arama ve mesajlaşma özellikleri var. Çok detaylı ilgileniyorlar yazarsanız yardımcı olurlar veya ararsanız.
    webasistan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görünürde güncelleme çıkmıyorsa zaten cihazınız desteklenen son güncellemeyi almış demektir. Yılı kaçtı acaba? Birde gurbuzemre hocamın dediği gibi apple’ı ararsanız detaylı ilgilenip yardımcı da olurlar
    Yardımcı oldular arkadaşlar çok teşekkürler; yıl 2011 sanırım. High Sierra destekliyormuş cihaz en son.