Sıra sıra yapmanız gerekiyor hiçbir şey bilmiyorsanız, apple destek ekibi var, canlı olarak bağlanabiliyorsunuz. Arama ve mesajlaşma özellikleri var. Çok detaylı ilgileniyorlar yazarsanız yardımcı olurlar veya ararsanız.
Hocam görünürde güncelleme çıkmıyorsa zaten cihazınız desteklenen son güncellemeyi almış demektir. Yılı kaçtı acaba? Birde gurbuzemre hocamın dediği gibi appleı ararsanız detaylı ilgilenip yardımcı da olurlar
Yardımcı oldular arkadaşlar çok teşekkürler; yıl 2011 sanırım. High Sierra destekliyormuş cihaz en son.