gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıra sıra yapmanız gerekiyor hiçbir şey bilmiyorsanız, apple destek ekibi var, canlı olarak bağlanabiliyorsunuz. Arama ve mesajlaşma özellikleri var. Çok detaylı ilgileniyorlar yazarsanız yardımcı olurlar veya ararsanız.
webasistan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam görünürde güncelleme çıkmıyorsa zaten cihazınız desteklenen son güncellemeyi almış demektir. Yılı kaçtı acaba? Birde gurbuzemre hocamın dediği gibi apple’ı ararsanız detaylı ilgilenip yardımcı da olurlar
Yardımcı oldular arkadaşlar çok teşekkürler; yıl 2011 sanırım. High Sierra destekliyormuş cihaz en son.