• 07-10-2021, 08:20:44
    #28
    Bim deki "Berk Ceylon Çay" üstüne tanımam. Kaçak çay severdim kaçak çaya en yakın kalite bimdeki çay. Onu denedikten sonra başka çay markası aramadım.
    Yalnız alırsanız dikkat edin öyle normal çay gibi kaşık kaşık katılmıyor elinizle bi tutam katsanız çay demini alır
  • 07-10-2021, 08:46:12
    #29
    Beta Çay
  • 07-10-2021, 08:53:25
    #30
    Bu günlerde en iyi çay, sanırım fiyatı en uygun ve kaliteli olandır
  • 07-10-2021, 09:35:37
    #31
    Size bir sır veriyim deneyin. Hangi çayı alırsanız alın, çayı aldıktan sonra un eleğiyle çayı eleyin. tozsuz çay hem acı olmuyor hem de çabuk bayatlamıyor. Nefis bir tat.
  • 07-10-2021, 09:46:29
    #32
    Genel olarak uzun zamandır DOĞUŞ GURME kullanırdım. En kaliteli çaylar arasında favorimdir.
    42 tireblolu ise uygun bütçeli dem veren içilebilecek türde iyi bir çaydır.

    Bu aralar kalitesini duyupta inanmadığım bir çaya rastladım. YEŞİL İNCİ TURKA diğer çaylardan çok daha kaliteli, GURME'den bir tık üstü diyebileceğim bir çay. Çaydan anlamayan biri bile paketi açtığında kaliteyi fark edebilir.
  • 07-10-2021, 10:38:45
    #33
    En iyi çay meydanlarda kafaya atılan çay
  • 07-10-2021, 11:20:41
    #34
    Çaykur Tirebolu 42 kullanıyoruz ve memnunuz.
    Tavsiye ederim 👍
  • 07-10-2021, 11:32:08
    #35
    Doğadan Karadeniz öneririm.
  • 07-10-2021, 11:55:27
    #36
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size bir sır veriyim deneyin. Hangi çayı alırsanız alın, çayı aldıktan sonra un eleğiyle çayı eleyin. tozsuz çay hem acı olmuyor hem de çabuk bayatlamıyor. Nefis bir tat.
    O zaman çayın yarısı çöpe gidiyor hocam. Bizimde çay fabrikamız yok ki yarısını çöpe atalım.