mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size bir sır veriyim deneyin. Hangi çayı alırsanız alın, çayı aldıktan sonra un eleğiyle çayı eleyin. tozsuz çay hem acı olmuyor hem de çabuk bayatlamıyor. Nefis bir tat.
O zaman çayın yarısı çöpe gidiyor hocam. Bizimde çay fabrikamız yok ki yarısını çöpe atalım.