Genel olarak uzun zamandır DOĞUŞ GURME kullanırdım. En kaliteli çaylar arasında favorimdir.
42 tireblolu ise uygun bütçeli dem veren içilebilecek türde iyi bir çaydır.
Bu aralar kalitesini duyupta inanmadığım bir çaya rastladım. YEŞİL İNCİ TURKA diğer çaylardan çok daha kaliteli, GURME'den bir tık üstü diyebileceğim bir çay. Çaydan anlamayan biri bile paketi açtığında kaliteyi fark edebilir.