• 06-10-2021, 18:15:04
    #46
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana mı kaldı adamın vergisini verip vermemesi 1 yıldır bildiğin halde oturuyorsun pişkin pişkin yeni şikayet ediyorsun
    Seninde şu forum üzerinden kazandığın paralara istinaden biri çıkar şikayet eder neye uğradığını şaşırırsın.
    " Başınıza gelmeden başkasının derdini anlamıyorsunuz " 10 yıl önceki devlet sistemi ile karıştırıyorsunuz sanırım herşeyi.
    Açıkçası ben forumda para kazanmıyorum ticaret yapmıyorum gördüğünüz gibi istiyorsanız buyrun şikayet edin benim alnım ak vergi kaçırmıyorum. Bence bu durumu siz düşünün sonradan başınıza iş gelmesin.
  • 06-10-2021, 18:15:45
    #47
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam haklı kanunları anlatmış gayet düzgün konuşmuş. kiracı olduğunuz kanıtı yok ortada
    Var kanıtı siz merak etmeyin işinize bakın
  • 06-10-2021, 18:16:51
    #48
    Üyeliği durduruldu
    aylin42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var kanıtı siz merak etmeyin işinize bakın
    elden verdiğiniz para mı kanıt? veya whatsapp konuşması sahte olamazmı? bunlar resmi olarak kanıt değildir adam size kiramı vermiyor diye dava açabilir ve adamın vergi vermediğinin kanıtı varmı?
  • 06-10-2021, 18:17:31
    #49
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elden verdiğiniz para mı kanıt? veya whatsapp konuşması sahte olamazmı? bunlar resmi olarak kanıt değildir adam size kiramı vermiyor diye dava açabilir ve adamın vergi vermediğinin kanıtı varmı?
    Banka dekontları mevcut kira sözleşmem mevcut sen merak etme dostum yazma konuma
  • 06-10-2021, 18:18:15
    #50
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elden verdiğiniz para mı kanıt? veya whatsapp konuşması sahte olamazmı? bunlar resmi olarak kanıt değildir adam size kiramı vermiyor diye dava açabilir ve adamın vergi vermediğinin kanıtı varmı?
    Türkiye de elden kira toplamak diye bir şey yok zaten gidin bunu araştırın PTT veya banka hesabına almak ZORUNDASINIZ kirayı
  • 06-10-2021, 18:18:51
    #51
    Üyeliği durduruldu
    aylin42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de elden kira toplamak diye bir şey yok zaten gidin bunu araştırın PTT veya banka hesabına almak ZORUNDASINIZ kirayı
    evet işte demek istediğim o siz elden verdiğiniz için kira vermemiş gözüküyorsunuz
  • 06-10-2021, 18:19:25
    #52
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana mı kaldı adamın vergisini verip vermemesi 1 yıldır bildiğin halde oturuyorsun pişkin pişkin yeni şikayet ediyorsun
    Seninde şu forum üzerinden kazandığın paralara istinaden biri çıkar şikayet eder neye uğradığını şaşırırsın.
    " Başınıza gelmeden başkasının derdini anlamıyorsunuz " 10 yıl önceki devlet sistemi ile karıştırıyorsunuz sanırım herşeyi.
    Evet bana kaldı yoksa onların vermediği vergileri de biz veriyoruz. Sizde dikkat edin kendinize sonra biri şikayet eder donunuz kalmaz
  • 06-10-2021, 18:22:01
    #53
    aylin42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bana kaldı yoksa onların vermediği vergileri de biz veriyoruz. Sizde dikkat edin kendinize sonra biri şikayet eder donunuz kalmaz
    Komiksin geçen hafta 188 bin tl tek kalemde vergi verdim senin gibi kurnazlara papuç bırakmam, biraz daha zorlarsan seninle uğraşmak zorunda kalırım
    Bu forumda beni tanıyan bilir
    Emojilerinde boğulursun sonra
  • 06-10-2021, 18:25:10
    #54
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komiksin geçen hafta 188 bin tl tek kalemde vergi verdim senin gibi kurnazlara papuç bırakmam, biraz daha zorlarsan seninle uğraşmak zorunda kalırım
    Bu forumda beni tanıyan bilir
    Emojilerinde boğulursun sonra
    Uğraş bakalım dostum