Sana mı kaldı adamın vergisini verip vermemesi 1 yıldır bildiğin halde oturuyorsun pişkin pişkin yeni şikayet ediyorsun

Seninde şu forum üzerinden kazandığın paralara istinaden biri çıkar şikayet eder neye uğradığını şaşırırsın.
" Başınıza gelmeden başkasının derdini anlamıyorsunuz " 10 yıl önceki devlet sistemi ile karıştırıyorsunuz sanırım herşeyi.
Açıkçası ben forumda para kazanmıyorum ticaret yapmıyorum gördüğünüz gibi

istiyorsanız buyrun şikayet edin benim alnım ak vergi kaçırmıyorum. Bence bu durumu siz düşünün sonradan başınıza iş gelmesin.