Sana mı kaldı adamın vergisini verip vermemesi 1 yıldır bildiğin halde oturuyorsun pişkin pişkin yeni şikayet ediyorsun

Seninde şu forum üzerinden kazandığın paralara istinaden biri çıkar şikayet eder neye uğradığını şaşırırsın.
" Başınıza gelmeden başkasının derdini anlamıyorsunuz " 10 yıl önceki devlet sistemi ile karıştırıyorsunuz sanırım herşeyi.
Evet bana kaldı yoksa onların vermediği vergileri de biz veriyoruz. Sizde dikkat edin kendinize sonra biri şikayet eder donunuz kalmaz