• 05-10-2021, 20:27:27
    #1
    merhabalar satışaca çıkarağım, fotoğrafçı scripti sizce nasıl olmuş?

    inceleyip , yorum atarsanız çok mutlu olurum.

    birde satışa çıkarmalımıyım?

    https://umuttamirci.com/demo/sektorelv1/
  • 05-10-2021, 20:29:37
    #2
    Gayet hoş ancak biraz abartılı ve orantısız geldi gözüme.
  • 06-10-2021, 04:15:59
    #3
    Gayet hoş ve sade hocam elinize sağlık.
  • 06-10-2021, 05:40:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güzel script, hoşuma gitti.
  • 06-10-2021, 08:10:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Güzel görünüyor ancak biraz görsel emek istiyor.

    Background beyaz yerine biraz gri olursa bence daha güzel görünür.
    Resimlerin köşeleri oval görünürse daha profesyonel görünür.
    Filter yazılı açılır kapanır menü beyaz zeminde kaybolmuş gibi görünüyor. Biraz daha belirgin bir buton şeklinde olabilir.


    Resim ile konu başlığını bir arada tutan köşeleri yuvarlatılmış bir çerçeve olmalı. Hem masaüstü hem de mobil görünümde resimler ve başlıklar altalta geliyor.